Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с кода на ключа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Проблемът се задълбочава. Закарах я в сервиз, където направиха диагностика и казаха че антената от феритния пръстен не приема сигнала от ключа. Казаха, че ще поправят имобилайзера. След няколко часа ми казаха, че не могат да го оправят и ще сложат емулатор, който да лъже ключа. Колата си я взех от този сервиз без нищо да правят по нея. Закарах я при друг човек, който свали компютъра и имобилайзера, и ги тества (не знам точно). Неговите предложения са да се прати компютъра в София в лаборатория да се разчете или да се сменя компютъра, имобилайзера и ключа, с такива втора употреба. Запалил съм я 4 пъти с кода от картата и 1 път са я запалили в сервиза, и повече не мога да я запаля. Има ли ограничения при такова запалване? Кажете какво да правя. Дайте съвет.

    Comment


    • #17
      Не вярвам да има ограничение. За съжаление, като прочетох това за лабораторията.... май определено вече си за ново ECU. Върни се при господин разбирача и съвсем учтиво му обясни, че колата си я докарал на собствен ход и пак на собстен ход ще си тръгне от там. !!!! Аман от пишман майстори !!!!!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
        Не вярвам да има ограничение. За съжаление, като прочетох това за лабораторията.... май определено вече си за ново ECU. Върни се при господин разбирача и съвсем учтиво му обясни, че колата си я докарал на собствен ход и пак на собстен ход ще си тръгне от там. !!!! Аман от пишман майстори !!!!!
        Даже по възможност с няколко човека за подкрепа отиди! Като разбрах по телефона че вече ЕКУ-то даже не се вижда на егзаминер - мисля ще трябват Убедителни Мерки с/у тоз!
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Днес дойдоха от сервиза и я закачиха за диагностика. Екзаминера не намери компютъра. Втория майстор при който я заведох вчера след сервиза, свали компютъра и имоболайзера и ги прави нещо. Какво може да е направил с компютъра, за да не го намира? Пипа също така и бушоните вътре под волана. В понеделник мисля да го викам този майстор с апарата му за диагностика, защото и той прави такава. Какви са вариантите сега вече? Колко може да ми излезе смяната на компютъра? Моля помагайте. Вчера след като си я взех от сервиза ми направи впечатление, че свети червената лампа която е като спринцовка. И след това ходих при втория майстор, който сваля компютъра. И после вече не можех да я запаля и с кода. Май и на двете места където я водех са развалили по нещо.
          Alfa Romeo 156 2.0 TC 1999
          Last edited by zhivko; d.m.y г., 20:31.

          Comment


          • #20
            Я първо вземи един мултицет единият кабел някъде на ламарината на колата, а на другият кабел забиваш една карфица и мериш на следните крачета на ECU-to :
            Без контакт
            15 - (червен със зелена ивица) + 12V
            31 - (бял със синя ) +12V
            На контакт:
            15 - (червен със зелена ивица) + 12V
            16,38,48 - ( червено с черно) +12 V
            31 - (бял със синя ) под 1V
            26 - ( зелен) 5V

            На корпуса на ECU-to трябва да ти показва не повече от 0,5 V .
            Всичко това при включени букси !!!!

            Comment


            • #21
              За да сменя моето ЕКУ, номера му трябва ли да съвпада изцяло с това което ще търся втора употреба? Може ли по някакъв начин да се оправи моето, след като оня тапанар го човърка? Или да се разбере става ли за нещо? Всички твърдят че е за смяна заедно с имобилайзера.

              Comment


              • #22
                Ти провери ли напреженията които ти написах ??? Първо провери тях. Ако всичко е така както съм ти написал, значи проблема ти е във ЕЦУ-то. Така и така отиваш за към ново , дай го на някой , който наистина разбира да го погледне, но не очаквай чудеса. По скоро се моли да липсва някой от захранващите напрежения, които съм ти написал !!! Драсни какво е станало след замерването.
                ПРОВЕРИ МАСАТА !!!!

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                  Ти провери ли напреженията които ти написах ??? Първо провери тях. Ако всичко е така както съм ти написал, значи проблема ти е във ЕЦУ-то. Така и така отиваш за към ново , дай го на някой , който наистина разбира да го погледне, но не очаквай чудеса. По скоро се моли да липсва някой от захранващите напрежения, които съм ти написал !!! Драсни какво е станало след замерването.
                  ПРОВЕРИ МАСАТА !!!!
                  Приятелю не се хаби казах му ги тия неща те смениха ЕКУ-то и на новото не бяха му завили масата та естественно и с него не запали ма после се оправиха сега имат друг проблем с вървенето
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment

                  Working...
                  X